تصفیه آب

فیلتر گرانول

بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت...

کالا آماده ارسال

ارسال از انبار فروشگاه

گارانتی اصالت کالا

درخواست مرجوع کردن کالا در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد

پیشتیبانی همیشگی ما پس از خرید

40,000 تومان

ویژگی های محصول

توضیحات تکمیلی

توضیحات محصول

فیلتر گرانول کربن سی سی کا یک گزینه ثابت شده برای حذف برخی از مواد شیمیایی، به ویژه مواد شیمیایی آلی از آب می باشد. از فیلتر گرانول کربن سی سی کا همچنین می توان برای از بین بردن مواد شیمیایی که بوی نامطبوع یا طعم و مزه به آب می دهند مانند سولفید هیدروژن و کلر استفاده کرد.

با این حال سایر مواد مانند آهن و نیترات، جذب کربن نمی شوند. همین امر دلیل دیگری برای وجود سایر فیلترها در دستگاه تصفیه آب RO می باشد.

کربن فعال گرانول از مواد آلی خام مانند پوسته نارگیل یا ذغال آن که دارای کربن زیادی است، ساخته می شود. در غیاب اکسیژن، از گرما برای فعال کردن سطح کربن استفاده می شود. به همین دلیل است که گاهی اوقات از این فیلترها به عنوان فیلترهای ذغالی یاد می شود.

ویژگی های فیلتر گرانول کربن تصفیه آب سی سی کا مدل UDF-10

قدرت جذب بالا
کلر ، طعم بد و بو را به طور موثر کاهش دهید
افت فشار کم

معایب فیلتر گرانول کربن

عیبی که تمامی فیلترهای کربن فعال دارند این است که آب به راحتی در آن ها جریان پیدا می کند و سریعا با سطح کربن ارتباط برقرار می کند و همین امر باعث می شود تا نتواند به خوبی تمامی مواد معلق در آب را جذب خود کند. برای مقابله با این معضل، بهترین راه استفاده از یک فیلتر کربن بلاک در کنار این دسته از فیلتر ها می باشد.

انواع فیلتر گرانول کربن را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

اگر در خصوص خرید انواع فیلتر گرانول کربن دستگاه تصفیه آب سوالی دارید، می‌تواند از طریق ایمیل و تماس با ما در ارتباط باشید

در صورتی که برای نصب و یا تعویض فیلتر گرانول کربن دستگاه تصفیه آب نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی تصفیه آب آماده ارائه خدمات می‌باشد.

نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر گرانول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کالا آماده ارسال

40,000 تومان

40,000 تومان